Activitat de treball previ a l’aula d’acollida, per introduir el tema de la Funció de Relació que després es farà a l’aula ordinària. Va destinat a alumnat d’arribada molt recent al centre i per això pràcticament no hi ha vocabulari.
Cal preveure, per tant, fer l’activitat amb una setmana d’antelació.
És una dramatització breu que fan dos alumnes davant la resta de la classe.
Tot i que hi ha una activitat complementària amb un llistat de vocabulari per buscar al diccionari en les llengües respectives, l’objectiu principal no és tant aprendre paraules noves com que comencin a reconèixer el que serà el fil conductor de totes les activitats, la seqüència:
És una dramatització breu que fan dos alumnes davant la resta de la classe.
Tot i que hi ha una activitat complementària amb un llistat de vocabulari per buscar al diccionari en les llengües respectives, l’objectiu principal no és tant aprendre paraules noves com que comencin a reconèixer el que serà el fil conductor de totes les activitats, la seqüència:
ESTÍMUL—RECEPTOR—SISTEMA NERVIÓS—RESPOSTA
Conté els següents documents:
Orientacions per fer l’activitat
Full de l’alumne/a
Guions
Vocabulari
Conté els següents documents:
Orientacions per fer l’activitat
Full de l’alumne/a
Guions
Vocabulari